tisdag 30 augusti 2011

Moroccan Oil

För ca 1 år sedan var det en bekant till mig som tipsade om Morocan oil, hon berättade hur stort det hade blivit i USA och att "alla" kändisar använde det. Jag kom aldrig riktigt till skott att beställa. 

Men så för ett tag sedan kom det även till Sverige och jag har en kompis som berättade att hon hade beställt hem den. Hon berättade hur fantastisk den var. Samma dag beställde jag den. Jag har inte ångrat mig en endaste millisekund, den är helt MAGISK!!! Efter en flaska så är jag helt fast, jag kan inte leva utan den.

Ni som inte redan har den, SPRING och köp!! Ni kommer inte bli besvikna..


  Hela serien finns inte i Sverige än men det är på gång!

2 kommentarer:

  1. Man tar den i handukstorkat hår. Det är antioxidandet, vitaminer, återuppbyggande, värmeskydd etc. Helt magiskt bra!!

    SvaraRadera