måndag 14 november 2011

Härlig sovmorgon!!

Igår blev det en lång härlig sovmorgon som kändes välförtjänt. Jag sover gott nästan överallt men hos Martins föräldrar sover jag extra gott. Skulle jag inte ställa någon klocka så skulle jag kunna sova hur länge som helst. Hur som helst så åt vi frukost och sen åkte vi en sväng för att inhandla farsdag blommor.

När vi kom tillbaks igen var det lunch på 20 och ganska snabbt efter mat och efterrätt var vi tvungna att rulla vidare till min pappa. Där bjöds det också på mat. Älg kött!!!! Åh finns det något bättre?



Vi valde att hoppa över efterrätten och åt lite extra istället. Tyvärr fick vi ganska brottom därifrån med. Det var dags att åka hem och riva ner kakel så idag ska det nya upp. Ska bli riktigt spännande.
Mattias och Frida var här och hjälpte oss, så vi hade lite glögg mys när vi var klara.






Chili choklad, fantastiskt god om ni frågar mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar