fredag 2 december 2011

Min mage!


Igår fick jag tråkigt nog stanna hemma från jobbet, min mage ville inte samarbeta. Efter tisdagens kvällsmat var det kört. Låg i fosterställning hela kvällen utan framsteg. Svårt att förklara känslan men det kändes som det sög i magen på något konstigt vis. Tog mina "magtabletter" och förflyttade mig till sängen. Det gjorde så ont att jag inte visste hur jag skulle ligga/sitta för att kunna somna. Var uppe 6-7 gånger under natten och provade lite olika metoder återigen utan framsteg. När klockan ringde 06.15 hade jag sovit ca 1 1/2h och jag kunde inte ta mig upp ur sängen. När klockan var 14.30 tog jag mig ut i köket, hämtade en macka och sedan ner i sängen igen. Sen låg jag där till klockan 19.00.

Hade en riktigt dålig dag kan man lugnt säga! Idag tog jag mig upp och gick till jobbet. Har fortfarande haft ont men inte hela tiden utan bara lite då och då!

Bjuder på en bild från i lördags!


Vi fryser!

1 kommentar: