tisdag 13 mars 2012

Prioritera!

Från och med idag ska jag tänka och prioritera annorlunda mot vad jag har gjort innan! Vem fan tackar en för att man är snäll? INGEN!!! Alla är så fruktansvärt själviska och det ska jag också bli! Jag ska bortprioritera människor som bara utstrålar negativ energi. Är trött på människor som sitter hemma och gråter över sina egna problem för att sedan utsätta någon annan på grund av sitt eget misslyckande. Har haft för många vänner runt om kring mig som blivit drabbade av falska människor som njuter av att trycka ner andra för att må bättre själva. Jag blir på riktigt arg av sånt här.

Vad är det här för dagisnivå egentligen? Kommer alltid stå bakom mina vänner vad som än händer. Annars är man fan ingen vän!


1 kommentar:

  1. whow, vad är det som hänt lilla du? Vad är de som fått dig på så dålig humör?

    SvaraRadera