tisdag 1 maj 2012

Första Maj.

Har haft en fantastisk dag, har tillbringat näst intill hela dagen utomhus. Fast jag ska erkänna att jag slängde mig i sängen och latade mig lite på eftermiddagen/kvällen.

Jag skippade dagens joggingrunda som jag hade lovat mig själv att verkligen göra idag. Får helt enkelt ta det imorgon.

Fast jag är ledig hela veckan så har jag tusen saker att fixa. Börjar morgondagen med att köra M till jobbet. Vidare till salongen för att hämta mina sista prylar. Sedan in till stan för att prova ut nya saxar och dylikt. Fixa papper, ringa lite samtal och till sist hämta M på jobbet igen. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte ha hunnit klart med allt innan dess. Vi får se.

Den här goda tårtan bjöd jag på i torsdags på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar