tisdag 27 september 2011

Underbar dag





Har haft en helt underbar ledig dag. Klockan ringde kvart över sex, började morgonen med 2 timmars promenad med fina Sara och Messi. När vi kom hem igen drack vi ljuvligt gott kaffe! Har hunnit med att tvätta en maskin tvätt, shoppat och städat. dagarna går otroligt fort även när man är ledig. Ikväll är planen att jag ska följa med Marcus och klättra men som det är nu så ser det tajt ut.





Såg ni svenska hollywood fruar igår? Moroccanoil fick i alla fall välldigt bra betyg av självaste Maria Montazami.

Direkt när den scenen hade visats ringde min pappa och det lät ungefär så här:


-hej det är pappa, kollar du på hollywood fruarna?
-ja?
-är det den oljan jag har?
-ja det stämmer.
-den är ju jävligt bra alltså, kul att hon härmar mig:)

1 kommentar:

  1. Hej fina du. Ja jag kommer gärna och hälsar på. När har du/ni tid? stor kram

    SvaraRadera