fredag 16 september 2011

Uppvaktning

Så här uppvaktade jag min man igår när han kom hem från träningen. Det var mer än uppskattat. Efter kvällsmaten började vi sätta ihop en tavla som vi hade beställt till svärmor i födelsedags present. Vi kom i säng alldeles försent vilket resulterade att vi var välldigt trötta på morgonen kvisten. Idag har både vi och tavlan anlänt till svärmor och svärfar. Lagom tills Anette kom hem från jobbet hade vi gjort oss till lite extra och lagat mat. Det blev mycket höga betyg som tur va!

Imorgon ska våran lilla favorit Alice springa kretsloppet och jag har lovat henne att jag ska stå vid målgången. Vi ska även åka och kolla lite volleyboll runt lunch. Sen blir det nog att strosa lite på stan med. Imorgon SKA jag hitta tröjan jag har blivit kär i!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar