måndag 24 oktober 2011

Helgen!

Har haft en helt bloggfri helg! Här kommer i alla fall en liten uppdatering. Kom hem sent från jobbet i fredags. Åt god mat och myste ner oss i soffan till en film.
Sov länge på lördagen och runt halv tolv gick jag ner på stan och mötte upp Anja för en fika. Gud va mycket man har att prata om när man inte har setts på ett tag. Efter våran fika mötte jag upp Martin, Sofia och Chrille då var det dags för lunch på grappa!



På vägen hem köpte min fina kille dom här underbara rosorna bara för att det var min namnsdag. När vi kom hem blev det återigen fika, kladdkaka och kaffe.



Kvällen spenderade jag med Anja. Fick supergod mat. Lax, klyftpotatis och romsås. Magiskt. Resten av kvällen gick till att dricka vin och ta igen förlorad tid. Vi avrundade kvällen på Oscars.




Igår var vi inbjudna på warbergs vip-lunch som ägde rum på Harrys. Vi serverades fantastiskt god mat och jag fick faktiskt till och med i mig ett glas vin.

Innebandy matchen i sig är väl inget nämnvärt. Med domarna höll ABSOLUT inte måttet, under all kritik!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag kan kommentera :) de är inga som kommenterar min blogg heller, men skönt att skriva av sig ändå :) puss

    SvaraRadera
  2. Vilket fint halsband du har hjärtat, vart har du införskaffat de?

    SvaraRadera