söndag 22 januari 2012

Helg

Har haft en helt fantastisk helg. I fredags var jag som sagt över hos Rille som fyllde år! När jag hade vaknat till liv och fräschat till mig i lördags blev det en runda på stan. Var inte ute efter något speciellt men fick ändå med mig några godbitar hem.

Vid tretiden hämtade Martin Karolina, Henrik och Alice på stationen. Vi började med fika och tiden bara sprang iväg, vips så var klockan sex. Dags att svira om och bege oss mot john's place där vi mötte upp Angelica och Marcus.



Vi åt som vanligt fantastisk mat och hade riktigt trevligt!

Jag började vistelsen med en mojito följt av gratinerad hummer!


Bilden talar för sig själv.
Jag som är grisälskare tog fläskfilé till varmrätt denna gången.



Yammie!

Alice var den enda som hade plats över för en efterrätt, vi andra hade fullt upp att tömma glasen och få i oss en kopp kaffe!

Väl hemma på s31 igen blev det ytterligare en kaffe fast med whiskey och grädde:) klockan var runt halv tolv när vi kom i säng, Jag var trött men så otroligt mätt att jag inte kunde somna!

Desto piggare var vi idag, skönt att komma i säng innan tolv en lördag. När hände det senast?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar