torsdag 26 januari 2012

När vindarna viskar farväl!





Idag var det dags att ta farväl av mormor på riktigt. Kan inte beskriva mina känslor men sorgen är stor. Jag saknar henne redan!



En begravning är aldrig roligt men om jag ska försöka se det positivt så har hon det bättre nu och det var framförallt en väldigt fin begravning. Kroppen och själen blir totalt urladdad, man är spänd och nervös innan och plötsligt släpper allt! Min kropp kändes som spagetti när vi satte oss i bilen för att åka hemåt!





Ska försöka tänka på alla roliga minnen vi har tillsammans. Vilken fantastisk mormor jag har haft. Hon har skämt bort oss mycket genom åren och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Vi minns dig med glädje och stolthet!

2012-01-26


En extra tanke till morfar som är så otroligt stark. Vi kommer ta oss igenom detta tillsammans!

1 kommentar: