måndag 6 februari 2012

I valet och kvalet


Vi kan inte riktigt bestämma oss hur vi ska ha det här hemma! Jag önskar att vi hade 20kvm större. Nu får vi gilla läget och ta det för vad det är. Jag skulle gärna vilja ha ett "riktigt" matbord där vi kan sitta 6-8 personer att äta då vi ofta är många här och äter på kvällarna.

I lördags när vi gick på stan såg vi två helt underbara fåtöljer som såg riktigt härliga ut så i helgen har tankarna varit följande: myshörna eller matbord! Det är just där det blir problem då vi inte har tillräckligt med kvm!

I-landsproblem

3 kommentarer:

  1. Problemen är lösta, jag röstade nämligen på matbord och jag vet ju bäst, eller? hihi ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vill ju helst ha ett matbord men väljer vi musklerna så kan vi köpa fåtöljerna jag har suktat efter så länge men inte haft plats till. Svårt val!

    SvaraRadera