torsdag 9 februari 2012

Städning


Håller på att städa och tvätta för fullt! Så nu skiner det i lägenheten. Har snöat in fullständigt på Softlans koncentrat. Jag är fast! I sommras hade jag alltid Comforts gula men det är lite mer sommardoft över den.
Som om ni bryr er om vad jag anväder när jag tvättar! höh..
Vill i alla fall TIPSA er om Ajax wipes, helt fantastiska och dom luktar ljuvligt också för den delen.


 Dom här fina ljusen har jag glömt att visa, köpte dom fö ett tag sedan och jag älskar dom. Ljus är något som vi har i överflöd här hemma men jag tycker det är så himla mysigt. Skulle gärna ha mer men får försöka hejda mig lite och flytta om eller byta ut istället!
 Återigen ljus!
Blommor vet nu väl redan att jag älskar. Just nu har jag ett riktigt elände med mina växter i sovrummet. Köpte två likadana murgröna och placerade dem i varsitt fönster i sovrummet. Samma mängd vatten, samma solljus osv. Den ena överlever, den andra dör! Tycker det verkar v älldigt konstigt. Bytte ut den döda mot en levande och nu har även den dött! VARFÖR?!?! Någon som har något bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar