söndag 19 februari 2012

Problem

Min blogg har strulat lite i veckan och därmed inga inlägg.

Nu är det Söndag igen och vi har haft en riktigt härlig helg. I fredags jobbade jag fram till lunch. På vägen hem bestämde jag mig för att tvätta bilen. Sagt och gjort. När Anja slutade jobbet åkte vi upp en sväng till Kungsmässan och Freeport. Jag fick med mig en klänning hem, dock inte den jag hade tänkt men det blev bra ändå.


Kvällen spenderades med härliga tjejer, tapas och vin. Lite senare dök även karlarna upp så det blev en gemensam kväll tillslut. Mycket roliga diskussioner och framför allt många härliga skratt. Kvällen avsluatades på grappa för några utav oss. Det var längesedan man var sist kvar på stället.


Igår låg vi kvar i sängen och slöade ganska länge, skönt. Vi gick till kvantum och köpte riktigt god frukost och sedan var det soffhäng ett par timmar. När klockan blev tre bestämde vi oss för att göra oss i ordning och åka bort till Brearedshallen för att se Tvååker-Lerum, en match som var ganska trött men ändå underhållande på något vis.

Kvällen spenderades här hemma med Martin, Mattias och Marcus. Vi åt god mat och slappade hela kvällen. Vips så var klockan på tok för mycket så det blev en sen kväll till men vad gör det när de ändå är Söndag idag!

Har suttit och klickat runt lite på nätet och har hittat lite godsaker som gärna får flytta in hos oss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar